Personnel International
+48 512 44 05 06

Strefa pracodawcy

Kompleksowe usługi w zakresie zatrudniania pracowników

W czym możemy Ci pomóc?

Dzięki szerokiemu portfolio oferowanych przez nas usług, jesteśmy w stanie zapewnić Państwu wszechstronną opiekę w zakresie zatrudnienia pracowników. Dokładamy wszelkich starań, aby usługi, które oferujemy były wykonywane z najwyższą starannością i w jak najkrótszym czasie.

Usługi świadczone przez Personnel International

Poniżej znajdą Państwo szczegółowo rozpisane, świadczone przez nas usługi, na które składają się:

Czy spotkaliście się kiedyś z nieprzewidzianym spiętrzeniem prac lub dodatkowych zleceń? A może w Waszej firmie pojawiła się potrzeba zatrudnienia dodatkowych specjalistów? Wystąpiły problemy z realizacją terminów? Zachęcamy do skorzystania z naszych usług w zakresie pośrednictwa pracy polegającym na rekrutacji do Waszej firmy pracowników różnych branż. Zajmujemy się również bezpośrednim wyszukiwaniem kandydatów na stanowiska specjalistyczne wymagające rzadkich kwalifikacji.

W elastyczny sposób dostosujemy naszą ofertę do Waszych potrzeb, stosując m.in. zasadę success fee . Firma Personnel International BPO rozwiązuje takie problemy od lat. Nasi eksperci są do Waszej dyspozycji.

Dzięki usłudze outsourcingu HR nie musicie wycofywać się z obszarów działalności związanych z wysokimi kosztami osobowymi oraz trudnościami w obsłudze. Odpowiednio dobrana usługa firmy zewnętrznej pozwoli poczuć się bezpiecznie i skupić na realizacji celów strategicznych.

Takim zewnętrznym partnerem może być właśnie firma Personnel International BPO. Poprzez swój profesjonalizm możemy stać się gwarantem sukcesu przedsiębiorstwa i zapewnić:

  • optymalizację kosztów obsługi
  • podniesienie bezpieczeństwa organizacji
  • możliwość przyjmowania dodatkowych zleceń
  • brak ryzyka kosztów pozyskania pracowników oraz ich szkolenia
  • dostęp do specjalistów z wielu dziedzin
  • zwiększoną elastyczność

Firma Personnel International BPO działa również jako Agencja Pracy, dlatego naszym klientom jesteśmy w stanie zapewnić personel w ramach pracy tymczasowej. Nawiązując współpracę z naszą firmą w zakresie pracy tymczasowej, klient jest odciążony z obowiązków administracyjno-kadrowych związanych z zatrudnieniem pracowników, w tym cudzoziemców. Dzięki współpracy na zasadach pracy tymczasowej nasi klienci odczuwają bezpieczeństwo w zakresie realizacji swoich planów biznesowych, nie muszą martwić się o braki kadrowe, a tym samym o niezrealizowanie planów np. produkcyjnych.

Jesteś przedsiębiorcą, który chciałby zatrudnić cudzoziemców, ale nie wiesz, od czego zacząć? Twój Dział Personalny nie ma doświadczenia w zatrudnianiu cudzoziemców lub pracy transgranicznej? Nic nie szkodzi, możemy Ci w tym pomóc. Od kilkunastu lat zajmujemy się zarówno zatrudnianiem cudzoziemców w Polsce jak i przygotowywaniem dokumentacji w celach legalizacji zatrudnienia. W naszej firmie od wielu lat zatrudniamy ekspertów z dziedziny pracy transgranicznej, sukcesywnie analizując zmieniające się przepisy. Nasza oferta w tym zakresie obejmuje instruktaż, wzory dokumentów oraz doradztwo.

Czy spotkaliście się Państwo kiedyś z nieprzewidzianym spiętrzeniem prac sezonowych lub dodatkowych zleceń? A może w Waszej firmie nagle rozchorował się pracownik lub poszedł na urlop w najmniej oczekiwanym momencie? Firma nie przynosi oczekiwanych zysków? Zachęcamy do skorzystania z naszych usług w zakresie doradztwa personalnego.

Jesteśmy gotowi przeanalizować Państwa sytuację i znaleźć rozwiązanie, dzięki:

  • Wieloletniemu doświadczeniu w pozyskiwaniu pracowników
  • Znajomości kosztów obsługi kadrowo – płacowej
  • Zestawieniu naszych usług w pakiet dedykowany dla Państwa firmy
  • Dostosowaniu naszych metod do specyfiki Państwa firmy
mapa interaktywna: lokalizacje

Sprawdź w jakich miastach aktualnie pracujemy / w jakich lokalizacjach możesz pracować .

Osoby kontaktowe
Marcin Kopeć

Prokurent / Dyrektor Logistyki
+48 609 025 097
m.kopec@personnel.com.pl

Z grupą spółek Personnel związany jestem od 15 lat, zaczynając od poznania tematyki obszaru logistyki magazynowej na rynku zachodnim, następnie pełniąc funkcję Brygadzisty, Kierownika, później Dyrektora, aż po dzień dzisiejszy jako Prezes.

Agnieszka Gruszka

Pracą w branży HR zajmuję się od 16 lat. Specjalizuję się w pozyskiwaniu odpowiednich pracowników odpowiadając na potrzeby moich klientów – przedsiębiorców oraz pomagam przyszłym pracownikom znaleźć odpowiednią pracę.

Potrzebujesz pracownika?

Wypełnij formularz, a my wskażemy Ci odpowiednich kandydatów.